الخميس، 30 أبريل 2009

waduh2

aku nak drop subjek sem3 sebab kak da nak add kan subjek practical...

aku pun login la add-drop tu, tapi tak leh masuk..aku bingung..

eh, apesal takleh pulak ni?

semak jadual, hari ni memang untuk level3..sampai 12 malam nanti...

aku dah naik level 4 ke?

untuk dapat kepastian bukak myiium, huhu, memang dah naik level4 la...camne la aku leh salah kira lak...

confident je masih level 3, smlm tgk result taknak cek sekali.....

pastu call ofis kak da, nak minta dia dropkan..tup2 yang angkat laki..

"kak da ada?" ..

"takde, dia EL hari ni"

"takde?..sape ganti dia?"

"takde sape ganti dia"

"hmm, sok dia ada tak?"

"sok cuti la dik, labour day"

"alamak, isnin la ada balik ea..,k la, thanks"

camane ni..senin dah start practical, nak jumpe kak da bile...

takpe2, adjustment period sampai rabu..nanti ahad leh drop sendiri, isnin call je kak da add kan practical"...


kalau taknak register practical tu leh tak..g je practical...hahaha

EL:emergency leave

0 التعليقات: