الثلاثاء، 7 أبريل 2009

teruskan perjuangan

baru habes tgk los dan faun..


cerita yang menarik, kreatif, lain dr y lain..cume ada unsur komedi yang kurang molek bagi aku..bagi orang lain aku tak tau la.hmm, tak boleh ke wat komedi tak gune unsur tu. neway, keseluruhan cite ok la, layak diberi pujian..

aku datang ofis tadi, bawak 3 benda; buku sorf, buku res.method, dan external hardisk aku. tapi nampaknya external aku yang menang-tgk losdanfaun-,buku sorf ng research tenang di dalam beg..hahaha...sori buku. len kali aku baca kau ea...


hmm, baru sampai uia kul4 tadi. seronok balik rumah. dapat lupakan dan tinggalkan semua masalah, tekanan, penat kat uia.. dan seperti biasa terhibur ngan telatah mak ng abah, tidak lupa kak uda yang suka ulang arahan...hahaha. kat umah ada tiga orang tu je la, daripada 8 beradik, uda sorang je ada kat umah, tu pun rezeki dapat keje dekat ngan rumah-lebih 25km dri rumah-dapat la teman mak abah kat umah. yang lain di perantauan..hihi

.

tgh2 taip ni, telefon berdering. biasa la, bertanya keadaan ofis dan kelas semua berjalan lancar?ad payment? ada masalah? dll..pastu sempat lagi tanya:"you ada bukak internet tak? sape menang?" aku faham2 la dia tanya pasal PRK, bukan pasal bola..hehe..pantas aku jawab.."sekarang ni keputusan tak rasmi Pas menang kat bukit gantang, majoriti dekat 3000, kat bukit selambau pun pkr masih mendahului..kat batang air memang dah kompem bn menang"..."owh, jap lagi ada la keputusan rasmi tu, ok la fahmi, jumpe lagi.assalamualaikum"..waalaikumussalam.


menang juga nizar. bapak aku risau sgt dr semalam sampai pagi tadi.."agak2 nizar menang tak?" aku jawab, "secara logiknya nizar selayaknya menang..tapi kalau bn menang faham2 je la, hehehe."kat bukt selambau 50-50 je. tak letak harapan pun...kalau najib fikir dia bebaskan hndraf dari tahanan isa dapat mencuri hati pengundi kat bukit selambau, mungkin dia silap..mungkin la...


yang penting dah balik dari rumah ni, terasa tercas sedikit, lebih bersemangat nak study. masa ngah gosok baju nak balik tadi, abah datang, abah ada hal nak kuar jap, jadi salam, cium dan peluk dulu la,masa peluk abah cakap:"kalau nak minang anak dara orang nanti, bagitau abah". aku gelak je"ok!", pas abah kuar, mak masuk bilik gosok tersengih2 tanya, abah cakap ape tadi?.."tak de pun, abah ulang pesanan biasa je, memang la bagitau abah, takkan la nak g minang sendiri kot...pastu gelak2..hahaha.


ok, masa untuk balik. dah habes waktu keje...=)


oh ye, laporan ke kuala terengganu hari tu lum sempat post lagi..


selamat berfinal exam


"إن الامتحان يكرم المرء أو يهانه"



0 التعليقات: