الاثنين، 13 أبريل 2009

ops, silap


"saya nak bayar yuran, buku, cd semua belum dapat, brape?"

"oh, lum dapat buku ea, first time ke datang?"

"hai dik, dah lebih dua bulan akak study sini, dah lupe ke? kamu ni muda2 pun leh lupe"

"eh???, akak level berapa?"

"level 2 ni..."

"op, sori, silap buku, ni buku level 2, nama akak ?"

"suminah kasim (bukan nama sebenar)"

"jap ye...RM485"

duit dihulur..aku pun kira..

"satu..dua..eh, 250 je kak?"

"hai dik, kamu ni kenapa, ngah bercinta ke? nak kawen ea?..tu kan note 100.."

"eh, silap2, ingat 50 tadi..selalu student bayar guna duit 50, lama dah tak nampak duit seratus, tak perasan pulak..huhu"

akak tu sengih je...aku tulis resit dan bagi baki...

"ni 15 ringgit, kali ni konfem tak silap, hehe"

"haha, silap ni, g kawen cepat.."

terus meluru ke kelas..

...ada ke patut makcik tu suh aku kawen, aku ngah letih tadi, tak dpat fokus...

hmm, ok, esok petang paper ke 5-manahij l-bahth-ARAB 2999.




0 التعليقات: