الجمعة، 10 أبريل 2009

selesai 3 paper

wakakaka....

baru habes exam intro to Sociology. takde la susah sangat soalan. apesal soalan sem ni semua senang? -berlagak giler-..hahaha, padahal nak sedapkan hati je. tapi memang terasa senang la soalan2 setakat 3paper ni. semua kurang mencabar.. walaubagaimanapun ini tidak bermakna aku dapat jawab semua dengan cemerlang-ye la tu-, hehehe.

pas habes exam tadi, ada 5 miscl. satu daripada ofis, 4 drpd izu. rupa2nya dirang nak minta aku ganti izu keje malam ni sebab...ada la sebabnya. simpati kepada mereka.aku tumpang berdukacita. semoga mereka diberi ketabahan dan keredhaan.. jadi aku ngan berat hati pun sedia la ganti, esok ada exam lagi. naseb baik petang.

oleh kerana hujan, maka ada alasan la nak datang lambat-jahat giler- hahaha. alah, ok la, aku pun kadang2 balik lambat, jadi boleh la adjust2 kat situ..hihihi.. aku pun penat, semalam ganti izu gak..tapi, dalam penat2 pun seronok, sebab dapat duit..lain kali minta aku ganti lagi eh...kah3...i luv money.

ok, nak teruskan study...doakan kami berjaya..

tata




0 التعليقات: