الجمعة، 3 أبريل 2009

yea

dah habes 2 paper. tinggal lagi 4.

exam jahili pagi tadi agak melegakan dan menenangkan jiwa...soalan lebih mudah berbanding sem lepas. mungkin sebab sem ni kene jawab semua soalan, jadi ustazah kurangkan lah sedikit kadar kepayahannya.. tq ustazah,=)

sempat juga aku mesej mak bagitau nak exam, 4minit sebelum exam start(8:56am)..hihihi. boleh terlupa pulak nak bagitau.

esok nak balik kg..bersukaria bersama keluarga..kalau dok uia pun bukan aku akan study, next paper lama lagi, baik aku lepak kat umah, leh tolong2 mak n abah..

pas jumaat tadi kuar singgah umah mak cik, pastu g lowyat, nak balik singgah pudu beli tiket. seb baik izu cakap awal minta ganti dia keje petang ni, kalau tak aku dah beli tiket balik malam ni gak..hehe,

takpe la, bagi peluang dia rehat pulak, lagipun sok dia ada exam... aku selalu minta dia ganti aku keje..=)

seperkara lagi, hari ni dalam sejarah, Malaysia dapat PM baru, ketika aku bertarung menjawab soalan jahili tadi, Najib selamat mengangkat sumpah sebagai PM Msia ke 6. aku tak nak komen ape2 la pasal ini..aku gemar memerhati je. dan menanti keputusan 3 PRK selasa depan...hihi.

وَكَائِنْ تَرَى مِنْ صَامْتٍ لَكَ مُعْجِبٌ
زِيَادَتُهُ أوْ نَقْصُهُ فِي التَّكَلُّمِ

لسانُ الفَتَى نِصْفٌ وَنِصْفٌ فُؤَادُهُ

فَلَمْ يَبْقَ إلاَّ صُوْرَة اللَحمِ والدَّمِ


0 التعليقات: