الاثنين، 4 مايو 2009

practical training


hari ni hari pertama aku practical...ada la cuak sikit2, tapi buat2 berani je..

hari ni cume briefing je daripada pihak sekolah..pastu short interview untuk posting ngajar primary level atau secondary..

keputusannya ak kene ngajar secondary level..huhu, mengerunkan..dah la ramai foreigner student untuk secondary level...faham2 je la budah foreigner dari africa somalia, china,..dll..ada lebih 30 negara...

daripada 8 orang, 3 kene ngajar class menengah..huhu, aku pun tak tau nape sekolah bagi aku menengah.. aku nak budak kecik, senang sikit..takpe la, ambil sebagai cabaran...fahmi boleh!!haha

esok dah start ngajar...kene datang 8pagi dan balik 4.30 ptg..wah lamanya..sungguh meletihkan..

lagi 2minggu ada exam selama 2minggu, pastu cuti 2minggu, wah, sebulan tak ngajar camni..dah la praktikal 2 bulan je..jadi sebulan je la ku ngajar nanti..harap2 aku mufid dan mustafid sepanjang praktikal ni..

oh ye..aku nak beli jubah, sebab hari jumaat kene pakai jubah..lama dah aku tak pakai jubah..hahaha..

0 التعليقات: