الأربعاء، 27 مايو 2009

exam@adni

korg sume mesti pernah dok exam kan?

dan aku skrg berpeluang merasa jadi invigilator@pengawas exam...

mula2 aku jg exam BAT f5 n f4..
tak la, bosan sgt, sebab student sll tny..tp takde la aku bg jaw..hint2 je ada la..hhaha..

pastu aku jg exam bm paper 2..wktu jg ni best. sambil jg exam, aku nanda paper arabic tu..hehe, bergaya..yang aku ingat soalan bm:"ustaz pe beza nekad, tekad, dan dekad"..ngeh3
pastu ada la jg exam english f3 paper 2...ingat sume berabuk english, tny aku jugak tu.kah3..percaya je cakap ustaz diorg..hahaha

dan byk lagi la ku invigilate exam...kadang2 bosan gak, kdg2 seronok, ikut mood la..

dan akhir sekali aku invigilate class f1 (1 ad-daruqutni) paper islamic studies 1(Quran&Hadis)

comel2 budak class ni..hehehe

skrg exam pun dah habes..minggu ni, main game sempena hari guru je..sambutan rasmi sekolah hari jumaat ni..

pagi tadi main sampai injured kaki aku..dah cam org cacat lak aku hari ni..
tak biasa main la katakan..ngeh3.

bgn tido maghrib tadi pun sakit sgt kaki ni. terinjut2 g tandas..pakkal je ada meeting, kalo tak memg tak kuasa nak bangun, lepak gile hari ni..huhu

camane nak g pgrm johor ni..cepat2 sembuh ye...

sekian sahaja laporan hari ini..


ps: tak salah kan tangkap gambar masa invigilate exam?..kah3

2 التعليقات:

غير معرف يقول...

!kelas sy ustaz kutok.saba je la

fahmi lubayb يقول...

gurau2 je la..takkan baru sehari kenal ustaz, hehe