الثلاثاء، 9 يونيو 2009

teachers day@adni

atas keterbatasan waktu dan ruang, tak sempat nak cite pasal sambutan hari guru di adni..
diadakan pda hari terakhir persekolahan semester pertama jumaat 30Mei 2009..
majlis bermula lebih kurang kul9 di dataran adni..dimulaan dengan guru2 diarak masuk ke majlis, pastu ucapan2, bagi hadiah untuk permainan yang sampai aku sengal2 kaki tu..ngeh2
persembahan pelajar dan nyanyian+ikrar guru adni.
walaupun aku sekadar guru praktikal yang tak seberapa sumbangannya, seronok gak join hari guru ni..
aku stat masuk sekolah 5mei. selpas 2minggu exam selama smggu setgh, baki bbrp hari sambutan hari guru,, bape kali noh la masuk kelas..masuk kelas pun berteman.hahaha
ikrar guru..

pastu, guru2 marhaban dari kelas ke kelas. stiap kelas akan buat parti, cikgu2 datang makan je la..naik sebu perut makan byk2..seb bek ada kfc..aku suka, tq 4A..kih3..pizza, secret recipe sume aku tak minat..hihi..

kat kelas 3A ada persembahan pelajar...tq guys..

nasyeed...

ni kat kelas 4A,main kerusi beracun..hampeh tol, 3 kali aku main, kalah sokmo..huhu,

kat kelas 5A main gak, main letopkan belon dalam masa 5 saat (nampak sgt kedekut belon, bagi la lama sikit, kah3) sampai lebam jari aku letopkan belon, tapi kalah gak, dapat pecahkan 7belon je, ust samanhudi y menang, 8belon..hush..
tapi tak kesah pun, sekadar nak bersuka ria je..

pas solat jumaat, kami pun balik UIA, malam tu siap2 nak g mj, jb..
walaupun singkat di adni, tapi dapat jugak mengukir kenangan di sini..=)

0 التعليقات: