الثلاثاء، 31 مارس 2009

gEmbIrA

hahaha

seronok pulak hati ni

banyak benda yg buat aku gembira 2-3 menjak ni...hehe

kawan2 sekeliling, benda2 mendatang, dll.

ape2 pun aku bersyukur, kerna dikurnia kegembiraan.

walaupun aku sedar, ianya pinjaman yang sementara.

tadi baru habis class terakhir sem ini, class ganti Soca 5.30-7pm.

tapi saimen princple ni lum siap lagi.huhu

pas makan malam(pas isyak) tadi aku terus seperti pas makan ubat tidur, terus terlena selena2nya.hua3

dalam 10.30mlm mak aku tepon, cite tentang laptop kat umah yang rosak, aku dgr tak dgr je,lalok dah.sori mak.

pastu terus terlena...dalam kul 3pagi aku terbangun, ada msg (diterima jam1.49am), dari kawan, dia tulis:"tadi kite nak bagitau yang supervisor kite tak mau cakap ngan kite. hu, k, bye2)...aku blur...dia ada call aku ke tadi?. aku cek senarai panggilan yang diterima, eh ada!!!, aku jawab panggilan kawan aku kul 11.25pm. aku betul2 tak ingat aku ada bual ngan dia...sape yang angkat panggilan tadi? atau aku bercakap ngan dia dalam tidur???huhu.

huhu, tak tau nape letih sgt. pas minumkoko radix dan dgr lagu "permintaan hati-letto", aku kembali bersemangat untuk siapkan saimen ini...huhu

ini lah aku yang tak pernah insaf. asik wat saimen satu malam je.huhuhuhuh.

seperkara yang masih membelengu aku sekarang...samada nak buat practical atau tidak short sem kali ini. kata hati ini nak berehat saja di rumah, tapi ALA tidak akan aku abaikan begitu saja, aku akan ambil tahu, sekali sekala akan datang UIA untuk bersamanya.

kene buat istikharah ni..

Ya ALlah, tunjukkan la aku jalan yang terbaik untuk, sesungguhnya kau lah yang Maha Mengetahui...Ameen..

0 التعليقات: