الأحد، 1 مارس 2009

nGaNtUk

sendirian di OR, menyiapkan assignment Ma'ani. seronok jugak. sambil koleksi lagu nasyeed dimainkan, lama dah tak dengar nasyed.

kalau terasa lapar, makan kerepek/roti/biskut/dan byk lagi...haus boleh minum, mcm2 ada.

sesekali mesej tiba, ada juga yang sudi teman-buat assignment-pagi2 buta ni, walaupun dari jauh. =)...kehadirannya sungguh bermakna.hi3

sok pagi kene g keje lak. tadi pagi dah kene ganti kawan keje, sebab dia balik kg. siap la nanti aku balik kg, dia pulak kene ganti aku keje...ha3x

sebut pasal balik kg ni, tetibe tadi petang terasa nak balik kg minggu ni. dah lama rasa nak balik kg, tapi asik terpaksa tangguhkan je. kali ni aku nak balik gak..

sori la byk2 kepada pihak yang berkenaan, hujung minggu ni ada pgrm sebenarnya..senin pun ada perarakan maulid. mintak maaf byk2 ye..

sebenarnya aku tertekan dan letih sgt sepanjang sem ni..asik bekerja je tanpa henti. aku nak rasa "rehat" sekejap. aku tahu semua orang letih sgt, tak boleh la aku merungut sendirian..

isnin dan selasa malam keje. ptg selasa nak g jelatek, khamis ada midterm sorf. midterm jahili tak tau lagi ble..dah la blur hafal syair. mantul2 ada la..hu2

tambah teringat kat mak abah. minggu lepas mak dah call, mak cakap: abah tanya bila nak balik. kadang2 memikirkan, terasa bersalah bila dah lama tak balik kg.

k,
subuh pun dah nak masuk..nak sambung wat assignmet ni...kene submit isnin ni.

0 التعليقات: