الخميس، 1 أكتوبر، 2009

gambar raya

mak yang paling sporting..cantik tak handbag tu? saya hadiahkan kat mak sempena raya ni, sengaja pilih coklat, sebab i love coklat! jadi mak beraya ngan handbag baru, =)

duduk dari kiri : uda, mak, abah, ajib
diri dari kiri: acit, lubayb, anep, adik..
kitorang memang takde warna tema, ikut suka je nak pakai warna ape.. kenapa saya tak pakai songkok? sebab songkok tu tinggi sgt, dah macam katun pulak, hahaha, songkok abah tu
sedih along ngan angah takde beraya bersama

kali ni semua dipaksa memakai songkok, wlwpn tak suka, tapi sebagai penghidup adat melayu! hehe, 3adik2 saya pun tannak pakai samping, tapi dipaksa, ha3, padan muka, lengkap untuk bergambar je, jalan beraya tanggal semua, hihi

angah yang kurindu. kini di mesir. ni gambar dia raya tahun ni. angah balik cepat2 eh..

akhir sekali, gambar raya bersama kawan2 SMAKJ, aktiviti tahunan, waktu ni je la kitorang sempat jumpa..yang tak dapat join jgn sedih, tahun epan ada reunion, dtg la beramai2.
belum kul 8pg dah kuar umah, 2pagi baru balik umah..
balik2 abah tunggu depan tv..
salam tgn abah, tapi abah tarik balik (sambil tersenyum), nak marah tak sampai hati, tapi saya tahu abah marah, tapi saya tak pernak minta maaf dari abah, wlwpun hati saya meminta maaf, tapi tak terluah..
sori abah..

1 التعليقات:

Mohd Zaki M Noor يقول...

dari mana kau dapat gambar angah tu ? angah sendiri pun takde gambar tu.